diumenge, 5 de juny del 2011

Em presento, sóc la Irene.

Bon dia, bona tarda, bon vespre... és indiferent quan estiguis llegint això però si has arribat fins aquí és perquè tens curiositat pel projecte, i n'estem orgullosos. Em presento, sóc la Irene i sóc una quarta part de l'expedició de La Escuelita 2011. Sóc de Torelló (encara que actualment pels estudis hi estic intermitentment) i aquest és el tercer any que estic a l'Agrupament Escolta de Torelló. Arran de formar part de l'Agrupament i també per culpa del meu germà, em vaig engrescar a participar en el projecte de La Escuelita i a viatjar a República Dominicana.

Fa ja un parell o tres de mesos (potser més i tot), vaig fer el cop de cap i vaig decidir que volia participar en el projecte. Ja fa uns anys que el conec i que m'hauria agradat participar-hi, però fins aquest any no havia aconseguit complir tots els requisits que creia suficients per anar-hi. Aquest any sí, aquest any descobriré un petit racó de l'altre punta del planeta. I aprendré de tot això, i aprendré d'ells i també de mi.

Són moltes les preguntes que diàriament se'm plantegen del viatge, moltes les inquietuts i moltes les ganes de viure aquesta nova experiència. Però també són moltes les pors i molts dubtes encara per resoldre. Per la meva inquietud de resoldre dubtes i per les ganes d'en Joan de tenir unes bones memòries de la vida d'aquest projecte (a part que tots dos ens agrada el "mundillu"), vàrem decidir fer un petit documental a base d'entrevistes a molts dels implicats. Així jo he anat descobrint poc a poc històries de la República Dominicana i ara tinc jo ganes d'esciure la nostra història, ja més ganes que mai.


Una abraçada,
iRENE
.