dimecres, 15 de juny del 2011

Doncs ara em toca a mi. Jo sóc la Cristina.

Em dic Cristina. Tinc 19 anys, a un mes i mig de fer-ne 20, i també he decidit embarcar-me en aquest projecte de La Escuelita 2011.

Si us sóc sincera, la primera vegada que vaig sentir parlar del projecte, farà poc més de mig any, mai m'hagués imaginat que jo n'acabaria formant part. Va ser en Joan qui me'n va començar a fer cinc cèntims. He de dir que la vaig trobar una proposta molt interessant i que, d'alguna manera, era força propera a mi. L'interès pels nens i, sobretot, per la seva educació és quelcom que sempre m'ha caracteritzat. És per això que actualment em trobo a les acaballes del segon any de Grau en Educació Primària. En veure que un dels objectius bàsics del projecte era precisament aquest, garantir l'accés a l'educació de tota una comunitat, va fer que el meu interès pel projecte anés creixent una mica cada dia. D'aquesta manera, i sense saber gairebé com, poc a poc m'hi vaig anar endinsant, fins que finalment, i després de donar-hi moltes voltes, vaig prendre LA decisió: volia formar-ne part.

I aquí em teniu. Carregada de nervis, d'expectatives i d'esperances, però també de dubtes i pors. Tot ve implícit en una nova experiència com aquesta, i l'afronto amb moltes ganes de viure-la i gaudir-ne.

Us n'anirem tenint informats!

Fins aviat,
Cristina.