dimecres, 6 de juliol del 2011

Va de maletes.



Ahir a la tarda vam quedar per gravar plegats la nostra part del documental, i la última abans de començar l'aventura. Varem explicar davant la càmara com hem arribat al projecte, les inquietuds i també els nervis que poc a poc van apareixent. I és que cada dia que passa augmenten de manera considerable les ganes de començar a realitzar aquest projecte, el nostre projecte.

Ja hem començat a carregar maletes. Roba fresca, antimosquits, la càmara, crema solar... No volem descuidar-nos res i cada dia que quedem, en un moment o altre, discutim de si quines sabates, quantes samarretes o quin llibre. A més a més, també estem carregant la maleta d'il·lusions, esperances i pors. Les noies sobretot (en Joan ja té una experiència) no deixem de tenir dubtes, molts dubtes. Com seràn els nens? I les seves famílies? Què menjarem? I per esmorzar? Quan i com ens podrem dutxar? Tenim ganes de descobrir els nous hàbits i, per molt que ens ho expliquin, fins que no hi siguem no ho desvetllarem.

També hem aprofitat per anar-nos coneixent una mica entre nosaltres. Sabem que la conviència no sempre és fàcil i que cadascú té les seves manies i, per això, hem anat fent dinàmiques. Ahir a la tarda varem fer mímica i ara sabem que en Joan li agrada molt menjar (i li encanta el menjar de la República dominicana), l'Anna si no esmorza molt bé (i millor dolç) no tira, la Cristina ens va dir que era una pallassa i una mica com una muntanya russa i jo, la Irene, els hi vaig explicar la meva fòbia a la sang i que m'agrada dormir (i no gaire que em despertin...).



Com que segurament serà la última actualització des de Catalunya per part meva... Bon viatge gringooos :D
Una abraçada,
iRENE